billey m (genitive singular billey, plural biljyn)
- Hie mee cooyl billey. ― I got behind a tree.
- Hoie eh cha jeeragh as billey. ― He sat bolt upright.
- My chrieys oo y billey ny s'creoiey, tuittee ny croiyn. ― If you shake the tree harder the nuts will fall.
- Ren y gleashtan smoashal noi billey. ― The car crashed into a tree.
- Ta biljyn er beealloo yn thie. ― Before the house there are trees.
- Ta biljyn rish yn awin. ― There are trees along the river.
- Ta'n billey ceau e ghuillagyn. ― The tree is shedding its leaves.
Derived terms from billey
billey m (genitive singular billey, plural billaghyn)
- (law) bill (proposed law)
- Hie yn billey ny hrooid. ― The bill was passed.
- Hug eh lesh stiagh billey ayns Y Chiare as Feed. ― He introduced a bill into the Keys.
- (banking) bill
|Note: Some of these forms may be hypothetical. Not every
possible mutated form of every word actually occurs.