- Nagh by chooinee lhieu?
- Did they not remember?
- Nagh vel eh braew!
- Isn't he bonny!
- Nagh vel enney ayd urree?
- Don't you know her?
- Nagh vel fys ayd eer er shen?
- Don't you even know that?
- Nagh vel oo er dty hickyraghey foast?
- Aren't you convinced yet?
- that ... not
- Used with the dependent form of a verb to introduce a negative subordinate clause. The negation of dy.
- Bare lhiam nagh beagh eh myr shen.
- I wish it were not so.
- Cha nel blein erbee goll shaghey nagh screeuys eh hooin.
- Never a year passes that he doesn't write to us.
- Cha vel fer erbee cha bouyr as eshyn nagh jean clashtyn.
- There is none so deaf as he that will not hear.
- Cre ta jannoo er nagh vel eh çheet?
- What is wrong with him that he does not come?
- Hug mee ersyn dy hoiggal nagh lhisagh eh goll.
- I made it clear to him that he shouldn't go.